Vrabotuvanje.com - HR Admin - Temporary Replacement - Прилеп - ГЕНТЕРМ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

HR Admin - Temporary Replacement

Прилеп

Рок за пријавување:

  • ГЕНТЕРМ МАКЕДОНИЈА ДООЕЛ

HR ADMIN - Temporary Replacement (4 months)
 
Education: Higher
 
Professional tasks, activities related to the position:
  • Organizing and maintaining personnel records
  • Prepare HR documents, like employment contracts and new hire guides
  • Updating internal HR databases
  • Answer employees’ queries about HR-related issues
  • Preparing HR documents
  • Create regular reports and presentations on HR metrics

Essential requirements:

  • Bachelor Degree in Law, Business Administration or similar
  • Proven work experience as an HR Administrator, HR Administrative Assistant or relevant role
  • Computer literacy (MS Office applications, in particular)
  • Thorough knowledge of labor laws
  • Excellent communication skills in English

Sharing, controlling and fulfilling tasks:   

  • Report on the fulfilled tasks.  
  • Control the department’s work.
  • Communicative duties, cooperation.

If you are interested to join our team, please send your CV in English language
using the Fast Apply option

Only short-listed candidates will be contacted.

Аплицирај
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Човечки ресурси изнесува 36.801 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Со продолжување на прегледувањето на страницата се согласувате со употребата на колачиња. Повеќе за тоа можете да прочитате овде