Vrabotuvanje.com - Бизнис аналитичар - Скопје - ФД M Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Бизнис аналитичар

Скопје

Рок за пријавување:

  • ФД M Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје
 

Финансиско друштво M Кеш Македонија ДООЕЛ Скопје е небанкарска финансиска институција, специјализирана за брзо одобрување и исплата на мали, необезбедени потрошувачки кредити.

Финансиско друштво М КЕШ Македонија е финансиска институција, дел е од Management Financial Group (MFG), која обезбедува финансиски услуги во Бугарија, Украина, Романија, Полска, Чешка и Македонија.

Како резултат на брзата експанзија како преку онлајн услугите така и преку директната услуга во Продавниците за пари и одржување на позицијата лидери на пазарот, ФД М КЕШ Македонија ДООЕЛ Скопје има потреба од

БИЗНИС АНАЛИТИЧАР

Примарната цел на бизнис аналитичар е преку соодветни анализи потребите на клиентите да ги претворат во нови продукти, услуги и профити за компанијата. Бизнис аналитичарите играат клучна улога во продуктивноста, ефикасноста и профитабилноста на компанијата.


Опис на работни задачи:

  • Ад хок анализи;
  • Анализа и документирање на потребите на корисниците на услугите;
  • Соработка со маркетинг менаџер, изработка на кампањи за постигнување на посакувани резултати;
  • Управување со промени на договорените барањата во однос на рок и содржина, за да се обезбеди договорените рокови да бидат исполнети;
  • Подготовка на извештаи и анализи за портфолиото на клиенти;
  • Креирање на нови и иновативни начини за следење и анализа на процесите на работа;
  • Тесна соработка со менџерите и ИТ оддел за да се обезбедат најдобри резултати;
  • Исполнување на проектни активности според дефинирани проектни задачи;
  • Дефинирање на задачи за извршување;
  • Контрола (тестирање) на резултатот на доделените задачи;
  • Организирање и спроведување на обуки според кориснички потреби;
  • Подготовка на Извештаи за статус на проект;
  • Поддршка на клиенти и одржување на имплементиран систем;
  • Подготвување на технички извештаи со собирање, анализирање и сумирање на информации и трендови;
  • Дневни, неделни и месечни прегледи и анализи на тековните процеси користејќи оперативни метрика и извештаи.

Потребни квалификации:

  • Високо образование;
  • Минимум 1 година работно искуство во областа;
  • Работа со компјутери (Word, Excel, Outlook…);
  • Напредно познавање на економска терминологија која се користи во областа на корпоративен менаџмент;
  • Напредно познавање на бизнис процеси.

Очекувани способности и вештини:

  • Одлични аналитички вештини;
  • Напредни комуникациски вештини;
  • Напредни вештини за пишување;
  • Вештина за работа на повеќе проекти и менаџирање на сопственото време;
  • Основно ниво на техничко знаење;
  • Способност за тимска работа;
  • Посветеност.

Ние нудиме:

  • Компетитивна плата;
  • Пријателска работна атмосфера;
  • Динамична и одговорна работа со постојан раст;
  • Работа со тим од професионалци и индивидулаци, кои веруваат во интегритет, тимска работа и отворена комуникација;
  • Можност за внатрешни и надворешни обуки за усовршување во областа.
     

Испратете го вашето CV или мотивационо писмо преку полето
Брза Апликација.

Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Економија, Финансии и Сметководство изнесува 28.521 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Со продолжување на прегледувањето на страницата се согласувате со употребата на колачиња. Повеќе за тоа можете да прочитате овде