Референт за набавка
Скопје
Рок за пријавување:
- ОФИС ПЛУС ДООЕЛ
- Следење на состојба на залихи,
- Набавки, остварување на нови и одржување на контакти со постојани добавувачи итн.
- Преговарање за цени со добавувачи,
- Логистика – проценка на потребите за набавка во зависност од програмите за прoдажба и залихите, изготвување на нарачки во соодветни програми,
- Обезбедување на сертификати за производи
- Познавање на соодветните закони
- ВСС ( Економски факултет или пред завршување на истиот)
- Предност е претходно работно искуство на соодветна позиција но не и неопходно
- Напредно ниво на познаење на работа на компјутер (Ms Office, Internet)
- Одлично познавање на англискиот јазик, особено деловната комуникација. Познавање на друг светски јазик ќе се смета за предност.
- Возачка дозвола Б-категорија – активен возач
- Одлични аналитички способности
- Одлични комуникациски и организациски вештини
- Организираност, одговорност, лојалност и ориентираност кон цели
- Самоиницијативност при извршување на работните задачи
- Способност за тимска работа
- Способност за работа под притисок
СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА
Просечната плата во категоријата
Магацинско работење и логистика изнесува 25.063 MKD.
Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!