
ВРАБОТУВАЊЕ ОНЛИНЕ ДОО,
За потребите на свој клиент објавува оглас за:
АДМИНИСТРАТИВЕН АСИСТЕНТ
(Полно работно време)
Опис на работна позиција:
- Познавање на канцелариско деловно работење;
- Средување на канцелариски документи и патни сметки;
- Подготовка на понуди
- Организирање на превози и шпедиции и координација со коминтенти и добавувачи.
Потребни квалификации:
- ССС/ВСС;
- Познавање и снаодливост во деловна и административна работа;
- Одлично познавање на работа со компјутери
- Задолжително, напредно владеење на пишан и говорен англиски јазик;
- Активна работа со Microsoft Office пакетот;
- Вештини за дигитален маркетинг и социјални мрежи;
- Одлични комуникациски способности;
- Енергична и упорна личност со желба за учење усовршување;
- Возачка дозвола Б категорија.
Место каде се извршува работата:
- Канцеларии во Скопје – Центар или работа од дома доколку кандидатот преферира поради криза).
Ако сте самостојна, проактивна и организирана личност, Ве покануваме да ја испратите Вашата биографија преку полето "Брза Апликација".