Vrabotuvanje.com - Tükçe Bilgisine Sahip Çağrı Merkezi Operatörleri / Оператори во кол центар - турски јазик - Скопје - Друштво за трговија и услуги ПИНОСОФТ ДООЕЛ Тетово
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Tükçe Bilgisine Sahip Çağrı Merkezi Operatörleri / Оператори во кол центар - турски јазик

Скопје

Рок за пријавување:

  • Друштво за трговија и услуги ПИНОСОФТ ДООЕЛ Тетово


Tükçe Bilgisine Sahip Çağrı Merkezi Operatörleri 
 

* Başvuru sahipleri Üsküp'te bulunmalıdır 

* Çalışma saatleri 10:00 - 18:00 Arasıdır 

* Haftada gün değişimli 1 gün izin 

İş tanımı:

  • Mevcut ve potansiyel müşterilerine olağanüstü müşteri hizmeti sunmanın anahtarı olacak kibar, profesyonel bir Çağrı Merkezi Türkiye Temsilcisi arıyoruz;
  • Başarılı aday müşteri sorunlarını, şikayetlerini ve sorularını etkili bir şekilde çözmek için sorumluluğu kabul etmelidir;
  • Müşteri memnuniyeti her karar ve davranışın merkezinde tutulmalıdır. Adayın müşteri odaklı, detay odaklı ve verimli olması gerekmektedir.

 Çağrı Merkezi Temsilcisinin Sorumlulukları: 

  • Büyük miktarlarda gelen ve giden aramaları zamanında yönetin; 
  • Müşterilerin ihtiyaçlarını belirleyin, bilgileri netleştirin, her sorunu araştırın ve çözümler ve / veya alternatifler sağlayın;
  • Arayanlarla aktif dinleme, bilgileri onaylama veya açıklama. Çağrı Merkezi Temsilcisi Gereksinimleri: 
  • Çok iyi Türkçe bilgisi zorunludur (herhangi bir ek dil artıdır); 

Teklifimiz: 

  • Rekabetçi Maaş Paketi; 
  • İş yerinde verilen yemek;
  • Güzel bir çalışma ortamı.

​Hızlı uygulama kutusu aracılığıyla uygulayın.
 


Оператори во кол центар - турски јазик (ж)
 

* Апликантите мора да бидат лоцирани во Скопје

* Работата се изведува 10:00h-18:00h

* Еден слободен ден во неделата кој ќе се ротира

Опис на работно место:

Во потрага сме по љубезен, професионален оператор во кол центар со одлично познавање на турски јазик кој ќе биде одговорен за обезбедување на исклучителни услуги на досегашните и потенцијалните клиенти. Успешниот кандидат треба ефикасно да изнаоѓа решенија на прашањата и поплаки од клиентите. Кандидатот треба да биде фокусиран на клиентите, ориентиран кон деталите и ефикасен во извршувањето на работните задачи.

Основни задачи и одговорности:

  • Навремено управување со големи количини на повици;
  • Идентификување на потребите на клиентите, разјаснување на информации, истражување на секое прашање и изнаоѓање решенија и/или алтернативи;
  • Активно слушање со повикувачи, потврдување или разјаснување на информациите.

Потребни квалификации:

  • Задолжително е одлично познавање на турски јазик (познавање на други јазици ќе се смета за предност).

Што нудиме:

  • Конкурентна плата;
  • Обезбеден оброк;
  • Пријатна работна атмосфера.

​Пријавете се со испраќање на Вашата кратка биографија (CV) преку полето Брза Апликација.
 

Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
ИТ, Телекомуникации изнесува 45.517 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Со продолжување на прегледувањето на страницата се согласувате со употребата на колачиња. Повеќе за тоа можете да прочитате овде