Vrabotuvanje.com - Contact Center Team Leader - Скопје - ЦМХ СОЛУШНС ДООЕЛ
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Contact Center Team Leader

Скопје

Рок за пријавување:

  • ЦМХ СОЛУШНС ДООЕЛ

 
Contact Center Team Leader – job opening
 
CMX Solutions Dooel Skopje, a German company operating on the Macedonian market since February 2015, providing outsourced customer care services is announcing 1 (one) open job position Contact Center Team Leader. 
 
Job purpose
The Contact center Team Leader is responsible for directing the activities of the Contact Centre by meeting or exceeding customer needs as well as corporate performance and regulatory compliance standards.  This position is responsible for leading, motivating and developing the Contact center agents to ensure the effective and efficient running of the operations.
 
Duties and responsibilities:
  • To ensure the effective and efficient running of the Contact Centre.
  • To ensure that the Call Centre KPIs are met
  • To analyze and utilize call statistics to manage and improve the performance of the Contact Centre team.
  • Based on trending forecast, develop and implement an effective strategy to maximize effectiveness of available resources and to mitigate the negative impact to service levels.
  • Overseeing and addressing complex customer issues
  • Foster an effective partnership with the Workforce Management Team (WFM) 
  • Develop, implement and track progress to reduce Average Handle Time (AHT) to meet targeted AHT without adversely impacting the level of service to customers.
  • Coaching and developing staff
  • Contribute in developing and implementing effective means of tracking/reporting trends that impact the ability of the call center to meet service goals
  • Serves as a subject matter expert and can consult on complex issues within their discipline(s) from both an internal and external perspective
 
Qualifications:
  • Excellent German language skills (well spoken and written English would be advantageous),
  • Working experience in similar role preferred but not limited to Customer Service/Contact center environment
  • Ability to lead, coach and develop team members and multiple Supervisors
  • Intermediate to Advanced skills in Microsoft Office, primarily Excel and Word
  • Ability to align team performance for customer focus and success
  • Leveraging Diversity and Conflict Management skills
 
We offer:
  • Motivating working environment focused on progress and continuous growth 
  • Possibility to be part of an international team and develop 
  • Competitive remuneration package
 
Please send your CV and motivation letter in English on e-mail: vacancies@cmx-solutions.com until 10.10.2021.
  • Со поднесување на апликацијата, се согласувам ЦМХ Солушнс ДООЕЛ Скопје да ги чува  документите и личните податоци за процесот на вработување доставени од моја страна, со цел да ги искористи во последователните процедури за регрутирање во период од 3 години.
  • Јас сум информиран дека може да ја повлечам мојата согласност во секое време. Свесен сум дека ако ја повлечам мојата согласност, ЦМХ Солушнс Скопје нема да може да ме контактира за регрутирање во иднина за позиции кои би можеле да бидат соодветни за мене.
Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
ИТ, Телекомуникации изнесува 45.517 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Со продолжување на прегледувањето на страницата се согласувате со употребата на колачиња. Повеќе за тоа можете да прочитате овде