Vrabotuvanje.com - Асистент на регионален директор - Скопје - myWorld Macedonia DOOEL Skopje
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Асистент на регионален директор

Скопје

Рок за пријавување:

  • myWorld Macedonia DOOEL Skopje
  • Адреса: Партизански Одреди 14 1/1 Бизнис Центар АУРА Business Centar, 1000 Скопје
  • Веб страна: http://www.myworld.com

Мајворлд Македонија ДООЕЛ Скопје е дел од светската групација на myWorld која е присутна во 55 земји, а во Македонија постои од 2011-та година. Компанијата е лидер во секторот за изработка на лојални програми за потрошувачи и трговци.

Компанијата МАЈВОРЛД Македонија ДООЕЛ Скопје има потреба од следната работна позиција:

АСИСТЕНТ НА РЕГИОНАЛНИОТ ДИРЕКТОР НА ЈУГОИСТОЧНА ЕВРОПА

Општи услови

  • Личен асистент (ЛА) врши административна работа во име на регионалниот директор.
  • Улогата на Личниот асистент е да го ослободи времето на извршниот директор од административните должности за да може да поминува максимално време на стратешки задачи.

Што нудиме

  • Полно работно време
  • Хибрид (работа од канцеларија и оддалечени места во рамките на патувањата)
  • Работа во единствена меѓународна компанија
  • Пријателска и модерна работна средина
  • Зачестени патувања во земјите од Југоисточна Европа
  • Опрема: лаптоп и телефон
  • 400 евра почетна нето плата
  • Платени патни трошоци според националните тарифи и платено сместување во хотел

Одговорностите вклучуваат

  • делува како прва точка на контакт, се занимава со кореспонденција и телефонски повици.
  • управување со дневници и организирање состаноци, често контролирајќи го пристапот до менаџерот/извршниот директор.
  • водење точни белешки на состаноците.
  • резервации за патувања, транспорт и сместување.
  • организирање настани и конференции.
  • потсетување на менаџерот/извршниот директор за важни задачи и рокови.
  • пишување, составување и подготвување извештаи, презентации и кореспонденција.
  • нацрт кореспонденција како што се е-пошта и писма.
  • управување со бази на податоци и системи за датотеки.
  • поврзување со персоналот, добавувачите и клиентите.
  • разни задачи за поддршка на нивниот менаџер.
  • интензивно патување во земјите од Југоисточна Европа;

Потребни вештини:

  • Дискреција и доверливост: честопати ќе бидете дел од доверливите информации.
  • Флексибилност и приспособливост.
  • Добри усни и писмени комуникациски вештини.
  • Организациски вештини и способност за повеќе задачи.
  • Способност да се биде проактивен и да се преземе иницијатива.
  • Такт и дипломатија.
  • Силни интерперсонални вештини.
  • Познавање на стандардните софтверски пакети на Microsoft и способност за учење на софтвер специфичен за компанијата доколку е потребно.
  • Општо разбирање за актуелните светски трендови и комуникациската технологија.

Квалификации:

  • Возачка дозвола
  • Подготвеност за патување
  • Одлично - говорен и писмен англиски јазик
  • Универзитетска диплома по право или економски факултет е предност
  • Претходното работно искуство како Персонален асистент ќе се смета за предност
  • Познавање на германски јазик е плус, но не е задолжително.
 
Сите заинтересирани кандидати да ни ги достават следните податоци преку полето
"Брза Апликација":
 
Име и презиме;
Контакт телефон;
E-mail;
Кратка биографија.
Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Административни професии изнесува 20.922 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Со продолжување на прегледувањето на страницата се согласувате со употребата на колачиња. Повеќе за тоа можете да прочитате овде