Речиси половина од вработените велат дека нивниот шеф не ги разбира - еве како да го поправите тоа
Совети

Речиси половина од вработените велат дека нивниот шеф не ги разбира - еве како да го поправите тоа

7/30/2025

Многу вработени се чувствуваат исклучени од своите шефови и менаџери, што сериозно влијае на атмосферата на работа и општата мотивација.

Според Анкетата за јазот во перцепцијата на работното место спроведена од платформата за човечки ресурси „Предвидливиот индекс“ во април 2025 година, дури 46 oтсто од вработените во САД велат дека нивните претпоставени само „донекаде“ или „ретко“ ги разбираат и го гледаат нивниот придонес на работното место. Анкетата опфати 1.000 испитаници од различни индустрии, возрасти и хиерархиски нивоа.

Речиси половина (44 отсто) од испитаниците тврдат дека останале без покачувања на платите или важни задачи затоа што нивните претпоставени погрешно ги процениле нивните вештини или навики. Други 48 отсто од нив велат дека нивните претпоставени редовно го потценуваат придонесот што го даваат во тимот и компанијата.

„Мислам дека сè се сведува на три работи: јасност, инвестиција и поврзаност“, вели Џенифер Шилк, авторка, консултант за развој на лидерство и директорка на ИТ фирмата за регрутирање Summit Group Solutions.

Секоја нова генерација носи различен поглед на работата и нови очекувања, па затоа често е тешко за шефовите и вработените да се разберат „очи во очи“, вели Шилк. И ако времето не се инвестира во градење професионални односи, ќе има недостаток на доверба и чувство дека некој навистина ве слуша и разбира.

И вработените и менаџерите можат да работат на зајакнување на меѓусебните односи - еве конкретни совети.

Вработени: Не молчете, побарајте совет, а не само повратни информации

Вашиот шеф не може да чита мисли. Ако чувствувате дека не сте разбрани, дека сте занемарени или дека имате неодговорени прашања - кажете го тоа, вели Шилк.

Наместо да барате класичен „повратен одговор“, обидете се да побарате совет. Ова дава поавтентични и корисни одговори, советува познатиот психолог од Вортон и автор на бестселери Адам Грант. На пример, ако имате впечаток дека вашиот шеф не знае колку напорно работите, можете да кажете:

„Сакам да бидам сигурен дека работам на работите што ви се најважни. Можете ли да ми кажете што мислите дека треба да ми биде приоритет?“

Успешните луѓе ја користат оваа тактика за да избегнат неискрени пофалби или демотивирачки критики, бидејќи ниту едното ниту другото не помагаат, вели Грант.

Менаџери: Создадете пријатна атмосфера

Лидерите го поставуваат тонот за целата работна атмосфера и ќе ви биде од корист ако направите сè за вашите вработени да се чувствуваат прифатени, вели Шилк.

Извор: faktor.mk