Американската компанија „Епл“ е компанијата на која луѓето низ светот најмногу ѝ се восхитуваат веќе 14. година по ред, открива нов извештај на „Форчун“. Компанијата ги произведува некои од најсаканите технолошки уреди на корисниците, како телефоните „ајфон“ и компјутерите „мек“.
На листата се наоѓаат 332 компании, а меѓу првите 30 убедливо доминираат американски корпорации. Најпопуларните 10 компании се од оваа држава, а помеѓу нив се и „Амазон“, „Мајкрософт“, „Старбакс“, „Алфабет“ и „Нетфликс“.
Гледано по индустрија, меѓу најдобрите компании има такви што работат во областа на технологијата, интернет-продажбата, забавната индустрија, прехранбена и други.
10 најпосакувани компании во светот
1. „Епл“
2. „Амазон“
3. „Мајкрософт“
4. „Волт Дизни“
5. „Старбакс“
6. „Беркшир Хатавеј“
7. „Алфабет“
8. „ЏП Морган Чејс“
9. „Нетфликс“
10. „Костко холсејл“
Прогласени најпосакуваните компании во светот за 2021 година
Aktualno
-
Интернетот ви е бавен? Виновникот може да биде овој предмет кој сите го имаме дома
Проблемите со бавниот интернет не се нужно поради слаб сигнал или проблеми со рутерот, можеби е нешто за што тешко би помислиле.
-
Следува уште по еден продолжен викенд во мај и во јуни
Уште колку продолжени викенди не чекаат до крај на година?
-
Македонците не штедат на онлајн плаќања: Еве на што се трошеле пари
Македонците минатата година со своите платежни картички во странство потрошиле 573,4 милиони евра од кои 34 отсто или 195,6 милиони евра потрошиле онлајн.
-
Кардиолозите открија кое овошје го јадат секој ден: Еве што мора задолжително да купите на пазар
Кардиолозите неодамна ги претставија своите препораки за тоа кои овошја треба да се јадат секојдневно за да се одржи здравјето на срцето.
-
Телефонот ви е украден? „Google“ има решение за да го пронајдете!
По долго одложување, „Google“ на почетокот на април ја лансираше оваа мрежа за пронаоѓање телефони и други компатибилни уреди офлајн.
-
Пред 30 години младите повеќе трошеле на храна и алкохол, денес главниот трошок е домувањето!
Низ годините се случила драматична промена во навиките на граѓаните во однос на нивната потрошувачка.