Vrabotuvanje.com - Office Manager - Скопје - Infinity Energy and ITSS
Podijeli
Tweet
Podijeli
Pošalji prijatelju

Office Manager

Скопје

Rok prijave:

  • Infinity Energy and ITSS

 

ИНФИНИТИ Енерџи и ИТСС е членка на Infinity international Group, технолошка групација и регионален лидер во областа на информатичката технологија, електроенергетиката, дигитализацијата и електромобилноста.

Нашите одлуки се однесуваат на иновации, развој, имплементација и одржување на комплексни и комплетни деловни информациско - комуникациски системи.

СИСТЕМСКИ ИНТЕГРАТОР - Мрежни решенија - Безбедносни решенија - На Центарот за податоци - Услуги - Изградба и одржување на комуникациска инфраструктура

ДЕЛОВНИ РЕШЕНИЈА - Паметни градски решенија - Имплементација на SAP TRM, CRM PI и BW модули - Имплементација на Microsoft Dynamics 365 решение - Имплементација на DMS систем - Одржување на SAP ERP и BW системот

СИСТЕМИ ЗА ТЕХНИЧКА ЗАШТИТА - Контрола на пристап и работни докази - Видео Надзор - Противпожарни системи - Интерфон системи - Звучни системи - Системи на инфо панели

Имаме потреба од

Office Manager

Потребни квалификации:

  • Високо образование ќе се смета за предност
  • Минимум 3 години работно искуство на иста или слична позиција
  • Поседување на сертификат за архивско работење ќе се смета за предност
  • Одлично владеење на MS Office апликации, особено напредни вештини во MS Excel
  • Познавање на англиски јазик + јазици од регион

Одговорности и задачи:

  • Вршење на сите административни и секретарски работи и деловна кореспонденција за директорот на Друштвото.
  • Управување и организација на канцелариското работење во согласност со прописите на Друштвото.
  • Управување и организација на архивско работење односно водење на архива на Друштвото.
  • Водење на книга за реверс на фирмата за издадена документација.
  • Следење на евиденцијата за задолжување на печатот на Друштвото.
  • Работа во рамките на внатрешните информациски системи достапни на компанијата.
  • Остварување внатрешна и надворешна комуникација со клиентите и соработници, во домен на работата која ја извршува (мејл, телефонски повици, известувања, контактирање, пренасочување информации до вработени во Компанијата и сл.).
  • Подготовка и проследување на деловни писма, барања и други обрасци по добиени упатства за сите сектори по налог на директорот.
  • Набавка на канцелариски материјали, пијалоци, санитарни и други материјали, како и следење на потрошувачката и водење евиденција за истите.
  • Обезбедување средства за работа на вработените.
  • Обезбедување термини за користење на просторијата за деловни состаноци во компанијата и грижа за соодветноста на ресурсите за работа во салата за состаноци како и помош при организирање на деловни состаноци.
  • Организација на задачи поврзани со одржување на канцеларии и заеднички простории, пријавување на штети и неисправности во деловните простории на компанијата (прием на поплаки од вработените и комуникација со давателот на услуги за одржување).
  • Следење на претплати за мобилна телефонија, нарачка на мобилни телефони, анализа на потрошувачката на мобилната телефонија и испраќање извештаи за анализа на потрошувачката до HR.
  • Вршење технички работи поврзани со организација на патување и резервација на сместување за вработените.
  • Изработка на патни налози за сите вработени и евиденција за службени патувања.
  • Вршење на курирски работи во Друштвото, кои меѓу другото опфаќаат собирање/доставување на документација надвор од седиштето на Друштвото, како и доставување или заверување на документацијата до надлежни органи, институции, организации и/или други деловни субјекти.
  • Водење евиденција и оддржување на службени возила во согласност со интерните акти на Друштвото.
  • Подготовка на месечен извештај за потрошувачката на гориво во рамките на Друштвото.
  • Следење на записите на ENC (преземање, враќање и достапно салдо).
  • Следење на текот на деловниот процес и анализа на резултатите од работата, подготовка и доставување на извештаи за работа до директорот на Друштвото и претставникот на матичната компанија.
  • Континуиран развој на знаења и усовршување во областа на стручноста и учество на сите видови едукации, конференции, семинари и сл. по наредба на претпоставен.
  • Давање предлози до директорот на Друштвото и Секторот за корпоративни работи на матичната компанија за подобрување на деловните процеси и работните процеси.
  • Активно учество во процесот на селекција, регрутирање, евалуација и унапредување на вработените во тимот.
  • Менторство и воведување на вработените во тимот.
  • Спроведување на други задачи по налог на работодавачот.
Brza prijava
Pošalji prijatelju Isprintaj

USPOREDITE SVOJU PLAĆU

Prosječna plaća u kategoriji
Administrativna zanimanja iznosi 20.922 MKD.

Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!

Kreni

Vrabotuvanje.com.mk koristi kolačiće (eng. cookies) kako bi vam pružio bolje korisničko iskustvo. Nastavkom pregleda stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Više o tome možete pročitati ovdje