Одговорот на ова прашање го даде професорот по економија Роберт Х. Френк од Универзитетот Корнел. Едноставно е - причината се парите.
„Во замрзнувачот нема светла поради односот цена-бенефит. Трошоците за инсталирање на осветлувањето во замрзнувачот остануваат фиксни, без разлика колку често го отворате замрзнувачот. Придобивката е што ќе ви биде полесно да ја пронајдете потребната храна. Но, бидејќи луѓето имаат многу помала веројатност да отворат замрзнувач отколку фрижидер, цената е далеку поголема од профитот. Затоа производителите бараат да штедат и се откажуваат од таа друга светлина“, вели професорот Френк.
Тој додава дека не е исклучено тоа да се промени, бидејќи производителот ќе продолжи да гледа дали пазарот е подготвен да плати за таков профит.
„Во принцип, правењето вакви додатоци се воведува кога ќе се процени дека пазарот е подготвен да плати. Како што расте куповната моќ, расте и веројатноста за воведување нов профит. Односот на трошоците и профитот на тој начин го покажува трендот дека потрошувачите со подлабок џеб наскоро ќе бараат светлина во замрзнувачот и дека производителите ќе им излезат во пресрет“, објасни тој.
