Vrabotuvanje.com - Агент во контакт центар - Скопје - FrontLogix
Share
Tweet
Share
Send to friend

Агент во контакт центар

Скопје

Application deadline:

  • FrontLogix

 

CUSTOMER EXPERIENCE REPRESENTATIVE (CXR)

Position: Агент во контакт центар

Позицијата на агент во контакт центар вклучува телефонска комуникација со клиенти за маркетинг цели и истражување на задоволството на корисниците. 

About Front Logix Solutions:

Located in Santa Monica California USA and Skopje Macedonia, Front Logix is an emerging Business Process Outsourcing (BPO) provider that provides businesses around the world with next-gen customer experience and customer care services that streamlines the way businesses engage with their customers. We offer the best human capital solutions for creating stronger relationships, increasing sales, and improving customer retention rates. We partner with our clients to create workforce strategies that drive customer loyalty. We help them make the most of their customer data, create new customer experiences, and optimize their business processes. By investing in better customer service, our clients find themselves with more satisfied customers who stay happy for longer periods of time all while reducing operational costs.

Одговорности и задачи: 

  • Контактирање  потенцијални клиенти за промовирање на производи, услуги или специјални понуди. 
  • Презентирање на информации за производите или услугите на компанијата и објаснување на предности и карактеристики на различните промоции.
  • Спроведување на прашалници и истражување за да се добие мислење за искуството со производите или услугите на компанијата. 
  • Поставување на прашања, проследување на повратни информации и креирање на извештаи за да се анализира задоволството на клиентите.
  • Одржување на професионален однос со клиентите преку телефонска комуникација  и обезбедување на поддршка и информации кои ги бараат клиентите. 

Потребни квалификации:

  • завршено средно или високо образование
  • 1+ година релевантно работно искуство

Потребни способности:

  • Комуникативна и одговорна личност
  • Тимска работа и професионален однос кон корисниците и колегите
  • Организираност, проактивност, аналитичност

Компанијата нуди:

  • Приватно здравствено осигурување
  • 20 работни дена годишен одмор
  • Полно работно време / Понеделник-Петок 
  • Sport Master 
  • Тимски настани 

АПЛИЦИРАЈ

Apply
Send to friend Print

COMPARE YOUR SALARY

Average salary in category
IT, Telecommunications amounts to 45.517 MKD.

Find the salary for the desired position according to your qualifications!

Go

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more