Vrabotuvanje.com - Junior Key Account Manager - Скопје - ПАКОМ КОМПАНИ ДООЕЛ
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Junior Key Account Manager

Скопје

Рок за пријавување:

  • ПАКОМ КОМПАНИ ДООЕЛ

 

Паком Компани д.о.о.е.л. Скопје, е членка на М САН групација, најголема регионална компанија со дејност дистрибуција на производи од ИТ технологија, потрошувачка електроника и емобилност. Причините за нашиот успех се компетентност и интеграција во работење на сите сегменти и активности, квалитетна дистрибутивна и сервисна мрежа, професионално обезбедени услуги кон потрошувачите, партнерите и крајните корисници, како и ефикасна логистика, финансиска стабилност и регионална координација, поддржани од постојано воведување на иновации во сите сегменти на работењето.

Junior Key Account Manager

Што добивате:

  • Конкурентна плата;
  • Работни денови од понеделник до петок;
  • Компаниско колективно осигурување од повреда при работа во и вон работно време;
  • Службен телефон;
  • Приватно здравствено осигурување по истек на пробен период;
  • Поволности за вработените за купување на производи кои ги дистрибира фирматa;
  • Можност за присуство на спортски активности, тим билдинг и останати настани и активности организирани од страна на компанијата;
  • Можност за стручно усовршување во областа со платени обуки, тренинзи, курсеви и работилници за стекнување на соодветни вештини и знаења, можност за континуирана едукација;
  • Работа во професионална средина и работа во тим кој е секогаш подготвен да ви помогне;
  • Работа во интернационaлна групација, динамична работа исполнета со нови предизвици и стекнување нови искуства и вештини;
  • Можност за наградување и напредок во рамки на компанијата;

Работни задачи:

  • Редовна посета на купувачите и партнерите, грижа за нивните потреби, евалуација на потенцијалот и анализа на меѓусебната соработка;
  • Формирање на понуда за купувачите и партнерите;
  • Анализа на потребите и барањата на купувачите и партнерите, анализа на нивниот бизнис и формирање на понуди,преговори и реализација на договори, изработка на испратници и фактури и контрола на проток на документи во согласност со утврдена постапка;
  • Редовно известување на надредените за планираните и постигнатиот напредок во согласност со пропишаните постапки;
  • Навремено доставување на информации за остварените акциони планови и активности;
  • Активно следење на трендовите на пазарот, новините и конкуренцијата, како и идентификување на идните потреби на пазарот, а со тоа и истражување и анализа на трендовите на пазарот;
  • Извршување сите оперативни и административни активности;
  • Континуирано усовршување во сопственото поле на работа;

Од кандидатот очекуваме: 

  • Завршено ВСС;
  • Најмалку 2 години работно искуство во продажба;
  • Возачка дозвола, Б категорија;
  • Познавање и користење на српски или хрватски јазик во делот на деловна комуникација;
  • Познавање и користење на МS Office програми и други алатки;
  • Одлично развиени комуникациски и преговарачки вештини и професионално продажно претставување на портфолиото и компанијата;
  • Развиени аналитички способности, упорност и истрајност во реализација на продажни планови, самостална организираност.
  • Совесност во работењето и одлучност за навремено делување.
  • Проактивност, фокусираност и посветеност кон реализација и остварување на резултати;

Краен рок за аплицирање; 11.05.2024 година.

Аплицирај
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Административни професии изнесува 20.922 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде