Vrabotuvanje.com - Асистент во оддел финансии и сметководство - Скопје - АПАВЕ СЕЕ ДООЕЛ
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Асистент во оддел финансии и сметководство

Скопје

Рок за пријавување:

  • АПАВЕ СЕЕ ДООЕЛ
  • Адреса: Фјодор Достоевски 72, 1000 Скопје
  • Веб страна: http://www.apave.com

ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ

Асистент во оддел финансии и сметководство (4)

АПАВЕ СЕЕ е компанија која се занимава со услуги кои опфаќаат техничка инспекција и Испитување без разорување во сектор на нафтената индустрија (Oil & Gas/Energy). Нашиот кадар на вработени опфаќа круг на специјализирани инженери кои работат на проекти (техничка инспекција) претежно низ Европа, Западна Африка и Југоисточна Азија.

АПАВЕ СЕЕ има потреба од Асистент во финансии и сметководство (4) коj ќе се придружи на нашиот тим со следниве клучни задачи и одговорности:

Асистентот ќе биде одговорен за административна поддршка на тимот за финансии и сметководство во фактурирање и плаќање на добавувачите.

Работни обврски:

  • Асистентот е одговорен за прецизно внесување на фактурите на добавувачите во сметководствениот систем на компанијата;
  • Асистентот е одговорен за примените фактури и доделување на соодветна трошковна единица за секоја фактура;
  • Одговорен е за прецизно и точно внесување податоци на фактурите за добавувачи;
  • Одговорен е за навремено менаџирање (регулирање) на барањата од добавувачи и внатрешните обврски:
  • Одговорен е за водење на евиденција за фактурите и документација на добавувачите за ревизорски цели;
  • По потреба дава поддршка во активностите за процесот на сметководствено затворање на месецот;

Потребни квалификации и способности , вештини:

  • Високо образование
  • Претходно административно искуство или искуство во финансии и сметководство (предност)
  • Одлично познавање на англиски јазик (говорен и пишан),
  • Задолжително познавање на компјутери (MS Office: Word, Excel)
  • Претходно искуство со работа во софтвер Microsoft Dynamics 365 се смета за предност;
  • Ориентираност кон детали и точност и прецизност во внесување на податоците;
  • Клучни компетенции: комуникација, планирање и организирање, управување со времето и рокови;


Работни услови:

  • Локација на работното место општина Карпош
  • Обезбеден паркинг простор
  • Можности за професионален и личен развој (обуки за професионален развој, активности за јакнење на тимот)
  • Работно време од 06.00-14.00 или 08.00-16.00

Сите заинтересирани треба да испратат кратка биографија преку Брзата Апликација.
 

*Со испраќањето на Вашата кратка биографија, согласни сте Вашите лични податоци да бидат обработени за потребите на регрутација и селекција од страна на АПАВЕ СЕЕ.

Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Економија, Финансии и Сметководство изнесува 28.521 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде