
ПЕКО ДОО Скопје има потреба од 1 (еден) административен работник на определно време 3 (три) месеци со можност за продолжување .
Aдминистративен работник
Потребни квалификации:
- Дипломиран економист
- Високо познавање на англиски и српски јазик
- Со или без работно искуство
- Високо познавање на MS OFFICE
Личен профил:
- Mотивирана и динамична личност
- Способност за самостојна и тимска работа
- Високо аналитички способности
- Високо изразени вештини за комуникација, самоиницијативност и одговорност според поставените работни задачи
Работни задачи:
- Водење на архива
- Подготовка на договори
- Ажурирање и проверка на база податоци
- Изработка на материјален прием и слагање на картици
Нудиме:
- Одлични услови за работа во средина со амбициозен и професионален тим;
- Континуирана обука и можност за напредување;
- Можност за остварување на бонус и наградувања;
Работно време:
- Работното време ќе се организира: Од понеделник до петок од 07:30-15:30
Сите заинтересирани кандидати својата Професионална Биографија (CV) може да ја достават по електронски пат преку полето Брза Апликација.
*** Само кандидатите кои ќе бидат избрани во потесен круг ќе бидат контактирани

