Vrabotuvanje.com - HR & Administration Manager - Скопје - Lycamobile
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

HR & Administration Manager

Скопје

Рок за пријавување:

  • Lycamobile

Мисијата на Lycamobile е да ги поврзе пријателите и семејството околу целиот свет. Како најголем светски меѓународен мобилен виртуелен мрежен оператор (MVNO), Lycamobile обезбедува ниска цена, интернет со висок квалитет и говорни услуги за повеќе од 16 милиони корисници во 25 земји. Со самото проширување нуди широк спектар на финансиски и туристички услуги, вклучувајќи ги и Lycamoney и Lycafly, кои им помагаат на луѓето да контактираат преку границите. На македонскиот пазар веќе неколку години семејството на Лајкамобајл е во пораст, преку понуда која вклучува пакети со мобилни комункациски услуги достапни по атркативни цени и врвен квалитет.
 

Како резултат на зајакнување на нашите деловни операции, во потрага сме по член на позицијата:
 
HR & Administration Manager- Skopje

 

Job Responsibilities:

  • Handling and administering the recruitment process for new employments, including announcements, registrations, search for adequate candidates, interviewing, as well as all other procedures related to the local employment process in line with Macedonian Labour Law and other HR related legislations;
  • Administration of all employee records and all HR templates;
  • Prepare employment contracts and contract amendments as guided;
  • Advise line managers in HR related matters such as leave requests, sick leave, health checks, etc.;
  • Respond to employee queries;
  • Exit interviews including the execution of all employee exit procedures;
  • Assisting Managers with policy development and implementation of training and HR policy;
  • Handle new employees on-board process and orientation;
  • Accurately update and maintain various spread sheets with regards to employee data;
  • Maintain employee records in a confidential manner, create and maintain employee files;
  • Managing payroll will assistance of external payroll consultant and coordination with Lyca Global Payroll;
  • Proactive providing of ideas to the Country Manager for improving of the working environment and the corporate culture of the Company; 
  • Other duties as assigned by the superiors;

Qualifications and skills:

  • Previous experience in HR management operations;
  • University Degree;
  • Knowledge of spoken and written English;
  • MS Office and Outlook;
  • Confidentiality;
  • Time management;
  • Attention to detail;
What do we offer:
  • Work in dynamic and friendly environment full with interesting challenges in telecommunications industry and international company;
  • Work hours: 40 per week, Monday- Friday, 09-17
  • Start: by agreement
 
Доколку се гледате себеси во наведениот профил на кандидат Ве охрабруваме да ја испратите вашата кратка биографија преку полето Брза Апликација.
Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Менаџмент изнесува 39.113 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде