Vrabotuvanje.com - Аналитичар за продажба и постпродажна поддршка кај клиенти (Sales Analyst & Back Office) - Скопје - ОРБИКО ДОО
Сподели
Tweet
Сподели
Испрати на пријател

Аналитичар за продажба и постпродажна поддршка кај клиенти (Sales Analyst & Back Office)

Скопје

Рок за пријавување:

  • ОРБИКО ДОО

 

Орбико е водечки дистрибутер за голем број на квалитетни, глобално познати брендови кои се движат од производи за нега и убавина, прехрамбени и непрехрамбени производи, технички и електрични апарати, лекови, играчки, текстил, цигари, моторни масла и многу други производи. Богатиот и разновиден спектар на брендови и производи бара висок степен на флексибилност, отвореноста на постојани промени, флексибилна организација и инвестирање во развој на луѓето и во брендовите.

Орбико има потреба од огласување за подолу наведената работна позиција:
 


Аналитичар за продажба и постпродажба поддршка кај клиенти (Sales Analyst & Back Office) - За реон Скопје

1 Извршител
 

 

Опис на работни задачи и одговорности:

  • Координирање и планирање на секојдневните активности на пазарот со Тимот на Бренд менаџери во согласност со процедурите и правилата на компанијата како и анализа на пазарот која овозможува следење на трендовите, подобрување на перформансот и резултатите на компанијата;
  • Прецизна и навремена изработка на сите потребни анализи за перформансот на компанијата засновани врз историски податоци за продажба, трендови на пазарот и продажни и маркетинг активности;
  • Комуникација и координација помеѓу секторот продажба со останатите сектори со цел идентификување и обезбедување на навремени информации за перформансот на компанијата;
  • Подготовка на напредни анализи користејки различни алатки и извори на податоци за пазарот, користи иновативен пристап за изработка на извештаите во корелација со бизнис процесите;
  • Спроведува редовна евалуација и мерење на клучните бизнис индикатори на компанијата, вклучувајќи ажурирања на месечни/неделни/дневни извештаи, презентации и слично.

Профил на кандидатот:

  • ВСС;
  • Најмалку 2 години работно искуство;
  • Течно зборува и пишан и говорен англиски јазик;
  • Вешти за компјутери, со докажлива способност за брзо учење нови програми (искуството со Google Workspace, Zoom, Word, Excel, Microsoft Power Point, CFMA,Power BI);
  • Организациски вештини;
  • Способност за анализирање и изнаоѓање решенија;
  • Комуникациски способности;
  • Аналитичко размислување и изразување;
  • Способност добро да дефинира приоритети во секојдневната работа;
  • Вештини за самостојно и усогласено решавање на проблеми;
  • Професионален однос.

Нудиме:

  • Работа во компанија со стручен и професионален тим;
  • Можност за професионално усовршување и напредување;
  • Јасни очекувања и цели;
  • Неделно работно време од понеделник до петок, 8 часа дневно, од 08:00 до 16:00 часот.
     

Испратете Ваша професионална биографија (CV), најдоцна до 29.02.2024 година преку полето Брза Апликација.

Само избраните кандидати ќе бидат повикани на интервју.

Со аплицирање, се согласувате вашите информации да се чуваат во нашата база на кандидати во рок од 12 месеци.

Брза апликација
Испрати на пријател Принтај

СПОРЕДЕТЕ ЈА ВАШАТА ПЛАТА

Просечната плата во категоријата
Менаџмент изнесува 39.113 MKD.

Дознај ја платата за посакуваната позиција според твоите квалификации!

Започни

Vrabotuvanje.com.mk користи колачиња (анг. cookies) за да ви овозможи подобро корисничко искуство. Повеќе информации можете да прочитате овде